Hlavním kritériem pro každé auto je pohodlí a bezpečnost pohybu. Pro zachování těchto požadavků je nutné provést opravu a diagnostiku podvozku vozidla včas. Je-li okolní hluk a zvuky (chrastění nebo praskání při zatáčení), slabá správa věcí veřejných a atypické chování vozu při jízdě pozoroval slabý tlumicí efekt, naléhavá potřeba předat kontrolu a opravu podvozku.

Odložení cesty na stanici MOT není nestojí za to, protože čím déle trvá čas, tím dříve dojde k selhání podvozku. Včasná obsluha servisního střediska ATRISHCH-SERVIS umožní řemeslníkům provádět vysoce kvalitní opravy podvozku a výrazně snížit náklady. Naše autoservis ATRISHCH-SERVIS má vynikající technické vybavení.

Kvalifikovaní odborníci naší autoservisu určují stupeň opotřebení disků, podložky, bubny a hadice, zkontrolují kuličková ložiska o přítomnosti zpětných vláken a hrotů řízení, zkontrolují všechny komponenty podvozku a kompletní diagnostiku.

Na základě technické kontroly bude podvozek opraven nebo nahrazen. Všechna tato opatření povedou k řádnému fungování komponentů vozidla. Zatímco se provádí diagnostika automobilu, můžete pít kávu, v EXPO BC máme klientskou zónu.

DIAGNOSTIKA PROVÁDĚCÍ ČÁSTI JAKO DÁRK! *

* při provádění oprav v servisním středisku ATRISHCH-SERVIS na základě výsledků diagnostiky

VÝMĚNA ABSORBTORŮ PRO ŠKOD V NÁSOBNÍ AUTOMOBILOVÉ SLUŽBĚ.

Úloha tlumiče nárazů při řízení auta tlumí vibrace a pohlcuje otřesy a otřesy na karoserii vozidla.
Tlumič nárazů provádí svou funkci ve spojení s pružinou, pružinou nebo torzní tyčí, v závislosti na zavěšení vozidla.

Určete ovladač chybám tlumiče, aniž by dovednosti a zkušenosti z mechaniků je téměř nemožné, stejně jako bezplatné lyžařských vleků a dalších zařízení a diagnostiky.

V automobilu dnes používají plynové, olejové a plynové tlumiče. Tam jsou obě dvě a jedna trubka. Ale olej se používá mnohem častěji. Naši odborníci mají znalosti a dovednosti ve všech komplikacích různých typů tlumiče nárazů.

Spolu s výměnou tlumičů nárazů je nutné vyměnit nárazníky a prašníky. Při výměně tlumičů nárazů odborníci na údržbové stanice budou věnovat pozornost jejich stavu a informovat o nutnosti výměny.
Postup výměny tlumičů nárazů se provádí do 2 až 3 hodin. V případě vzduchového zavěšení postup trvá déle.

VÝMĚNA LEVERS

Páčky v autě jsou součástí závěsu. Bezpečnost řidiče a automobilů zapojených do pohybu závisí na jejich stavu.
Podle kategorií jsou páky rozděleny na přední a zadní stranu. Jejich klasifikace zahrnuje rozdělení na příčné, podélné, horní a spodní. Jména a počet pák se však liší od modelu vozidla.
Páky jsou vyrobeny převážně z lehkých slitin. Na koncích předních páček jsou tiché bloky a kuličkové ložisko, na obou koncích pouzdra na zadní straně není žádné kuličkové ložisko.
Při absenci možnosti nahrazení tichého bloku je páka v sestavě nahrazena. Takový postup se provádí v případě poruchy vlivem účinků koroze a v případě mechanického namáhání.

NÁHRADNÍ STABILIZOVAČNÍ ZÁSOBNÍK

Rack stabilizátor rozdělen do zadní a přední. Jsou nedílnou součástí zavěšení vozidla.Stabilizátor stojanu navržený pro připojení stabilizační příčné stability s otočným nábojem nebo pěstí. Záleží na konstrukčních vlastnostech vozu.

Na stabilizačním regálu na každé straně jsou závěsné prvky. Stojany stabilizátoru jsou skládané nebo jednotlivé. Na některých značkách automobilových regálů jsou symetrické a na obou stranách instalovány. Někdy asymetrické, instalované pouze na jedné straně vozidla.

Při vjezdu do vozu převezme stabilizační lišta část zatížení, které vzniká z role vozu. Tím se snižuje tlak na stabilizátor a náboj.

Stabilizační vzpěry – Jedná se vždy o spotřební materiál. Doporučuje se výměna stabilizačních vzpěr jednou za 20 až 30 tisíc km. spustit

Pokud věnujete pozornost:
1. klepání na zvonění při jízdě
2. zvyšující se role vozu při zatáčení v zatáčkách
3. obtížnost při jízdě na trati
musíte navštívit servisní středisko ATRISHCH-SERVIS, kde budou navrženy způsoby řešení tohoto problému.

Shpritsovka zavěšení
Při zachování vynikající stav zavěšení, podle našich tipů a měsíční útrata shpritsovku pozastavení (stejně jako bezprostředně po zakoupení nového vozu), v naší opravně ATRISHCH-SERVIS
Když bude postup se konala:
1. Tukový závěsné a třecí prvky zavěšení
2. složek mazání ovládání řízení.

Nezapomeňte – udržování odpružení v provozním stavu po dlouhou dobu bude levnější s pravidelnou údržbou, než při opravách.